راهنمای انتخاب رنگ

انتخاب رنگ

راهنمای رنگ، راهنمایی برای به تصویر کشیدن رنگ های مختلف است. یک راهنمای انتخاب رنگ کامل دربردارنده موارد زیر است: 

  • صفحه های رنگ منحصر به فرد(به اندازه A5 با قسمت هایی که قابل جدا شدن هستند)برای 152 رنگ پرکاربرد.
  • تصویرسازی صفحه ها برای هر یک از مدل های وسیله نقلیه.
  • وجود صفحات تقسیم کننده ( صفحه هایی معمولا از جنس طلق که حاشیه آن ها از کنار ردیف صفحات کتاب یا کلاسور بیرون زده و دسترسی به قسمت های مختلف کتاب را راحت تر میکند) برای دسترسی آسان.

انتخاب رنگ

 قابلیت ها و مزایا 

  • راهنمای رنگ با نمونه های رنگی برای تصویرسازی رنگ های مختلف.
  • افرادی که برای دریافت راهنمای انتخاب رنگ نام نویسی کرده اند، همیشه اعلان (نوتیفیکیشن) به روزرسانی رنگ های آماده سفارش را دریافت می‌کنند.
  • صفحه های رنگی قابل جدا شدن (به این معنی که هر صفحه را می توان از سایر صفحات جدا کرد.)
  • قابلیت حمل آسان.
  • زمان تحویل کمتر از یک هفته (معمولا).

هم یک راهنمای رنگ کامل، هم آیتم‌های جداگانه راهنما و هم کیت‌های به‌روزرسانی (در هنگام موجود بودن) را فقط می‌توان از طریق وب سایت فروشگاه اینترنتی https://portal.brigo.se/volvotrucks ثبت سفارش کرد. به منظور دسترسی به سایت، باید فرم ثبت نام موجود در این صفحه اینتزنتی را تکمیل کنید.

پس از تکمیل کردن، ایمیل رمز عبور را دریافت خواهید کرد، این کار معمولاً ظرف یک روز کاری انجام می شود. پس از ثبت نام تنها با استفاده آدرس ایمیل و رمز عبور خود می توانید وارد شوید.

اگر رمز عبور خود را فراموش کردید، با فشار دادن دکمه " رمز عبور را فراموش کرده ام " به راحتی دوباره آن را از طریق آدرس ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

نام نویسی تمامی افراد دارای راهنما باید توسط خودشان صورت گیرد. امکان مشاهده سایر پروفایل های مشخص شده توسط یک نفر با مسئولیت شخص وجود خواهد داشت.

هنگامی که به‌روزرسانی‌ها در دسترس باشند، اعلان‌ آن ها از طریق ایمیل برای همه دارندگان راهنمای رنگ ثبت‌شده ارسال می‌شوند.

انتخاب رنگ

توجه داشته باشید!

هر فرد دارنده راهنمای رنگ نام نویسی شده، مسئول است که آدرس ایمیل خود را همواره به روز نگاه دارد. سپردن نقش دارنده راهنمای رنگ به شخص دیگری همیشه به این معنی است که فرد جدید باید خود را نام نویسی کند تا اعلان های به روز رسانی را دریافت کند و امکان ثبت سفارش را داشته باشد. درخواست حذف ثبت نام شما باید از طریق پست به teamvolvotrucks@brigo.se ارسال شود.‌‌

شرکت خودروسازی ولوو

شرکت ولوو حق دارد تا طراحی و جزییات را بدون اعلان قبلی تغییر دهد.

برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟