زمان‌های رانندگی

زمان‌های رانندگی

زمان‌های رانندگی - سرویس تطابق در Volvo Connect 

Volvo Connect نوعی رابط کاربری واحد برای مدیریت ناوگان و کسب‌ و کار شماست که در آن می‌توانید وسایل نقلیه، تریلرها و سایر دارایی‌های مهم را مدیریت کنید.

تطابق با قوانین اتحادیه اروپا در مورد زمان رانندگی و دوره‌های استراحت

سرویس زمان‌های رانندگی با قوانین اتحادیه اروپا در مورد زمان رانندگی و دوره‌های استراحت و همچنین دستورالعمل زمان کاری حمل و نقل جاده‌ای تطابق دارد. زمان رانندگی و زمان باقی‌مانده تا وقفه یا استراحت مورد نیاز به رانندگان و برنامه‌ریزان حمل و نقل نمایش داده شده و به آنها اجازه می‌دهد تا در چارچوب قوانین باقی بمانند و از ساعات کاری خود استفاده حداکثری داشته باشند.

بهره‌وری

- دانلود خودکار روزانه از حافظه تاخوگراف و فایل‌های داده کارت راننده از راه دور

- نمایش گرافیکی فعالیت‌های راننده

- این سرویس به‌طور مستمر تخمین‌زده شده و زمان رانندگی و کاری باقی‌مانده را نشان می‌دهد. همچنین بهترین راننده و وسیله نقلیه برای ماموریت بعدی را معرفی می‌کند.

- گزارش‌های فعالیت راننده به عنوان مبنایی برای صدور صورتحساب و محاسبه دستمزد رانندگان ارائه می‌شوند.

- تحلیل و مستندسازی تخلفات مطابق با مقررات اتحادیه اروپا

- سرویس هاست کارت شرکت* امکان دانلود تاخوگراف را در هر زمان فراهم می‌کند.

* این سرویس اضافی در برخی از نمایندگی‌های ولوو در دسترس است.

بهینه‌سازی برنامه‌ریزی رانندگان و جلوگیری از تخلفات

سرویس زمان‌های رانندگی در Volvo Connect برای حمایت از برنامه‌ریزی کارآمد حمل و نقل، زمان باقیمانده هر راننده برای انجام مأموریت‌های جدید را بلافاصله نشان می­دهد. همچنین رانندگان می‌توانند در هر زمان در اپلیکیشن Volvo Connect زمان‌های رانندگی، کاری و استراحت خود را مشاهده کنند.

گزارش‌های تخلفات بر اساس قوانین اتحادیه اروپا در مورد زمان رانندگی و استراحت و همچنین دستورالعمل زمان کاری حمل و نقل جاده‌ای به تحلیل کمک می‌کند و هشدارهایی برای جلوگیری از جریمه‌های احتمالی ارائه می‌دهد.

مدیریت تطابق به همراه رانندگان شما

سرویس زمان‌های رانندگی تخلفات رانندگان را به‌طور بصری مشاهده و مدیریت می‌کند. می‌توانید تخلفات و جریمه احتمالی آن‌ها را مشاهده و چاپ کنید، نظرات راننده را مستند کنید و در نهایت آن‌ها را در فضایی امن ذخیره کنید.

دانلود تاخوگراف از راه دور

سرویس زمان‌های رانندگی داده‌های حافظه تاخوگراف و کارت دیجیتال راننده را به طور روزانه و خودکار از کامیون دانلود می­کند. همه فایل‌ها به‌صورت ایمن ذخیره شده و در Volvo Connect در دسترس هستند. فایل‌ها می‌توانند به‌طور خودکار به نرم‌افزار پردازش تاخوگراف مورد نظر شما صادر شوند. در برخی از نمایندگی‌های ولوو، سرویس هاست کارت شرکت به عنوان سرویس اضافی ارائه می‌شود.

پشتیبانی از زمان‌های رانندگی برای راننده

این ویژگی در نمایشگر جانبی خودرو، به راننده کمک می­کنند تا مطابق با قوانین اتحادیه اروپا در مورد زمان رانندگی و استراحت عمل کند. این سیستم با ارائه هشدار به راننده، تخلفات را کاهش داده و زمان رانندگی باقی‌مانده را به طور دقیق ارائه می‌دهد.

این ویژگی همراه با سرویس زمان‌های رانندگی، به راننده اجازه می‌دهد دانلود تاخوگراف و کارت راننده را شروع کرده و فعالیت‌های رانندگی خود را به Volvo Connect گزارش دهد.

*پشتیبانی از زمان‌های رانندگی به‌صورت استاندارد در کامیون‌های Volvo FH، FM و FMX ساخته شده بعد از هفته 9 سال 2021 موجود است. برای کامیون‌های Volvo FH، FM و FMX قبل هفته 9 سال 2021، به نمایشگر جانبی و اشتراک فعال سرویس زمان‌های رانندگی نیاز است.

گزینه‌های فروش

- DF-DTMM: اشتراک ماهانه

- DF-DTM6M: اشتراک پیش‌پرداختی شش‌ماهه

- DF-DTM1: اشتراک پیش‌پرداختی یک‌ساله

- DF-DTM2: اشتراک پیش‌پرداختی دوساله

- DF-DTM3: اشتراک پیش‌پرداختی سه‌ساله

- DF-DTM4: اشتراک پیش‌پرداختی چهارساله

- DF-DTM5: اشتراک پیش‌پرداختی پنج‌ساله

برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟