مسیریاب سایجیک

هنگام تحویل کالا یا خدمات به مشتریان متعدد، هر دقیقه‌ی اضافه‌ای که در جاده سپری می‎‌شود اهمیت دارد. بنابراین، آماده‌سازی از قبل و برنامه‌ریزی مسیر به کارآمدترین شکل ممکن بسیار مهم است. با سیستم پیشرفته‌ی مسیریاب سایجیک که ویژگی‌هایی متناسب با نیازهای شما ارائه می‌دهد، سفرهای خود را بهینه کنید.

مسیریاب سایجیک به صورت کامل در نمایشگری جانبی گنجانده شده است و در عین حال، راهنمای  مسیری خلوت را مستقیماً در نمایشگر ابزار پیشنهاد می‌دهد.

ویژگی‌های کامیون و پارامترهای جاده مانند ارتفاع پل‌ها، محدودیت‌های فشارمحور، پیچ‌های تیز و محدودیت های توافق‌نامه‌ی حمل‌ونقل کالاهای خطرناک را در نظر بگیرید و مسیر سریع‌تر، کوتاه‌تر یا کم‌مصرف‌تر را به مقصد خود انتخاب کنید. این کار، سفر متناسب با نیازهای شما را تضمین می‌کند.

بازدهی

دستیار مسیریاب سریع و دقیق، راننده را متناسب با نیازهایش از بهترین مسیر موجود به مکان مورد نظر هدایت می‌کند.

درخواست از راننده

متصل بمانید،جدیدترین نقشه‌ها، به‌روزرسانی‌های مداوم و یک رابط کاربری آسان را دریافت کنید تا یک مسیریابی بدون دردسر و به‌روز داشته باشید.

محیط زیست

محدودیت‌های قانونی مناطق انتشار آلاینده‌ها در نظر گرفته شده است تا مطمئن شوید که مسیرهای پیشنهادی در مناطق محدود، بدون آلودگی باقی می‌مانند و تجربه‌ی رانندگی ساده و سازگار با محیط زیست را فراهم می‌کند.

اتصال در اولویت است؛ یکپارچگی پلتفرم جامع ولوو امکان ارسال مسیرها و مقصدها را به‌طور مستقیم از دفتر فراهم می‌کند. در طول مسیر، به‌روزرسانی‌های لحظه‌ای باعث می‌شود از ترافیک مصون بمانید و مطمئن شوید که از بهترین مسیر به مقصد می‌رسید.

مسیر را به‌راحتی می‌توانید با ایستگاه‌های بین راهی تنظیم کنید تا سفری متناسب با نیازهای شما فراهم شود. علاوه‌بر این، مسیریاب سایجیک امکانات ایمنی و کمکی مانند راهنمای خطوط، انتخاب گردش به چپ یا راست و رسیدن به مقصد در جهت حرکت خودرو را ارائه می‌دهد که می‌تواند از بروز موقعیت‌های خطرناک جلوگیری کرده و کار راننده را آسان‌تر کند.

مسیریاب سایجیک هم آنلاین و هم آفلاین قابل استفاده است، که حالت آنلاین امکان دریافت ترافیک زنده و به‌روزرسانی‌ خودکار نقشه‌ها را فراهم می‌کند. با نقشه‌های آفلاین نیز می‌توانید با اطمینان در مناطق بدون اینترنت مسیریابی کنید.

توجه! برای فعال‌سازی مسیریاب سایجیک در کامیون باید قرارداد خدمات را بپذیرید و خدمات باید در پلتفرم جامع ولوو فعال باشد.

انواع مسیریاب

مسیریاب سایجیک 2، اشتراک پیش‌پرداخت دوساله

مسیریاب سایجیک 3، اشتراک پیش‌پرداخت سه‌ساله

مسیریاب سایجیک 4، اشتراک پیش‌پرداخت چهارساله

مسیریاب سایجیک 5، اشتراک پیش‌پرداخت پنج‌ساله

مسیریاب سایجیک 6، اشتراک پیش‌پرداخت شش‌ساله

مسیریاب سایجیک 7، اشتراک پیش‌پرداخت هفت‌ساله

مسیریاب سایجیک 8، اشتراک پیش‌پرداخت هشت‌ساله

برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟