ولوو FM-XHS

 

اتاق ولوو FM-XHS، از نوع  LXL Globetrotter یک اتاق تختخواب دار با ارتفاع اضافی است که برای سفرهای طولانی داخلی یا بین‌المللی و حمل‌ونقل توزیعی توسعه یافته است.

اتاق سطح بالایی از راحتی با جایگاه راننده ایده‌آل و صندلی‌های با طراحی راحت و دلپذیر، تولید صدای پایین و ظرفیت بالای سیستم کنترل آب‌وهوا و سطح ایمنی در کلاس جهانی را ارائه می‌دهد. اتاق نوع  LXL  Globetrotter  به لحاظ آئرودینامیکی با سطوح نرم و گوشه‌های گردشده در جلو طراحی شده است. سیستم‌های جریان هوای طراحی شده و هواگیرهای شاسی کامل مقاومت هوا را مقدار بیشتری کم می‌کند.

فضای داخلی اتاق خودرو با تمرکز روی راننده طراحی و توسعه یافته است. صفحه نشانگر داشبورد دید کلی خوبی را می‌دهد و به گونه‌ای طراحی شده است که اطمینان حاصل شود راننده به اطلاعات صحیح در هر وضعیتی  دست می‌یابد. اتاق دارای فضای داخلی مدرن با موادی است که بادوام بوده و تعمیر و نگهداری آن آسان است و فضای ذخیره خوبی فراهم می‌کند. راننده میدان دید وسیعی از طریق شیشه جلو و آینه‌های بغل بزرگ و یک آینه در سمت سرنشین دارد. چراغ‌های جلوی اصلی مؤثر، پرتو نور متمرکز با برد طولانی را فراهم می‌کنند. اتاق به لحاظ تصادف آزمایش شده و دارای یک طراحی پیشگیری کننده از تصادف است که از مواد جذب کننده انرژی ساخته شده است.

قسمت‌های مختلف اتاق در ورق فلزی گالوانیزه تولید می‌شوند که حفاظت مبنای خوبی را دربرابر خوردگی ایجاد می‌کنند. کل اتاق دارای یک پرداخت ضدخوردگی بوده و پوشش فوقانی با استفاده از روشی به‌کار می‌رود که بالاترین سطح کیفیت و طولانی‌ترین زمان بهره‌برداری را فراهم می‌کند.

در سپر جلویی خودرو، یک سیستم محافظ جلویی در زیر سپر در سپر جلویی تعبیه شده تا از گیر افتادن  خودروهای کوچکتر در زیر قسمت جلویی در حین یک تصادف جلوگیری کند. نقاط سرویس‌دهی که مستلزم توجه رانندگان هستند، به راحتی در پشت یک دریچه در جلوی اتاق قابل دسترسی هستند. رسیدگی و تعمیرات اجزا در محفظه موتور به لطف زاویه کجی زیاد اتاق به میزان 70 درجه‌ تسهیل می‌شوند.

 

انتخاب رنگ‌های داخلی به عنوان یک قابلیت وجود دارد. 

 

خصوصیات و مزایا

  • اتاق ایمن در همه جزئیات خود از راننده محافظت می‌کند
  • محیط راننده راحت و کاربرپسند و با سیستم‌های کنترل منطقی و استفاده آسان
  • قسمت بیرونی اتاق به صورت آئرودینامیک طراحی شده که به صرفه‌جویی خوب در مصرف سوخت و افزایش سودآوری کمک می‌کند
  • جای خواب مناسب برای دو نفر است. جای خواب بالایی یک قابلیت بوده و در هر دو اجرای استاندارد و راحتی موجود است.
  • رکاب راحت با پله‌های ضدلغزش و نورانی
  • زاویه زیاد باز شدن در و وارد شدن شیبدارکمک فرمان به داخل اتاق
  • چراغ‌های جلوی مؤثر با قابلیت دوزنونی و چراغ‌های گوشه
  • آینه‌های بغل با دید عالی نسبت به عقب خودرو

 

تجهیزات واضح

تجهیزات اتاق دارای طراحی ساده و منطقی با کنترل مناسب و استفاده راحت هستند. راننده اطلاعات را از طریق یک نمایش واضح در صفحه نشانگر دریافت می‌کند. واحد توزیع برق در یک محل حفاظت شده در وسط تجهیزات نشانگر همراه با اجزای الکتریکی و فیوزهای گوناگونی قرار می‌گیرد. کامیون دارای واحد توزیع برق جداگانه‌ای برای بدنه است که نزدیک پاهای سرنشین نصب شده است.

 

تجهیزاتی که محیط کاری عالی‌ای را فراهم می‌کنند

 

فضای داخلی کاربردی با امکانات ذخیره‌سازی خوب

فضای بالای شیشه جلویی دارای دو محفظه بزرگ با درهای کرکره‌ای و یک محفظه کوچکتر با یک درپوش در پایین قسمت باز میانی است. در زیر این قسمت، شش شکاف همسان وجود دارد که یکی از این شکاف‌ها برای سرعت‌نگار تعبیه شده و یک محفظه اضافی با یک دریچه دارد. نگهدارنده فنجان، نگهدارنده خودکار، فضا و روزنه مشبک برای اقلام کوچک در صفحه نشانگر تعبیه شده است. زیر تختخواب دو محفظه بزرگ وجود دارد که از بیرون قابلیت دسترسی دارند و در قسمت خواب اتاقک ذخیره برای جای دادن مجلات وجود دارند. امکانات ذخیره‌سازی اضافه‌تر به عنوان گزینه اضافی موجود هستند.

 

فرمان قابل تنظیم برای یک وضعیت رانندگی ایده‌آل

زاویه و ارتفاع فرمان می‌تواند با یک پدال در سمت چپ پایه فرمان تنظیم شود. گستره تنظیم ارتفاع 90 میلیمتر و گستره تنظیم زاویه 28 درجه است. فرمان با یا بدون کیسه هوا موجود است. سیستم کنترل تعبیه شده در فرمان کاربرد ایمن و راحتی برای استفاده از تلفن و رادیو فراهم می‌کنند.

 

جای خواب راحت

محل خواب، راحت بوده و برای دو نفر مناسب است. تخت پایینی با دو ضخامت متفاوت روی تشک موجود است. دو چراغ مطالعه هر کدام در دو انتهای تخت در دیوار کناری اتاق تعبیه شده‌اند و بر پشت صندلی‌ها دو لامپ باریک نصب شده است. تخت بالایی در دو عرض مختلف موجود است و یک حفاظ توری ایمن همواره برای  هر دو تخت بالایی و پایینی فراهم می‌شود. در دیواره کناری (سمت راننده) نیز یک تشخیص‌دهنده دود به صورت دستگاه استاندارد وجود دارد.

 

 

محیط کار خوشایند با صدای کم

سطح صدا در اتاق به نحو خوشایندی کم است. آینه‌ها با موقعیت قرارگیری مناسب، میدان دید خوبی را فراهم می‌کنند. یک صفحه کنترل برای عملکرد آینه‌ها و شیشه‌های جانبی در صفحه درب خودرو در سمت راننده تعبیه شده‌اند. اتاق دارای گرمایش و تهویه مؤثری با تهویه هوا است. سیستم تهویه مطبوع با کنترل دما به عنوان یک قابلیت موجود است.

 

صندلی‌های با طراحی سازگار

صندلی‌ها به صورت سازگار با محیط کار طراحی شده و در مدل‌های متنوعی (با تعلیق هوا، تهویه در کوسن صندلی، گرمایش و غیره) طراحی می‌شوند. تودوزی از جنس وینیل، پارچه بافته، مخمل یا چرم در دسترس است. همچنین قابلیت میکروفن و بلندگو وجود دارد که در جاسری تعبیه صندلی ساخته شده‌اند. صندلی با کمربند ایمنی تعبیه شده به عنوان یک قابلیت موجود است.

 

 

رکاب پایین و مناسب

رکاب در اتاق مدل ولوو FM در پایین قرار گرفته با دو پله ضدلغزش و نورانی که از فولاد ضدزنگ ساخته شده است. پله‌ها قدری جلوآمدگی دارند طوری که از داخل اتاق قابل دیدن هستند و خروج آسانتری را فراهم می‌کنند. دستگیره‌های محکمی در هر دو طرف در بازشوی در وجود دارند. برای امکان ورود راحت‌تر، فرمان می‌تواند از جای خود به طرف شیشه جلو اتومبیل کج شود.

 

ورود راحت

 

مشخصات

عنوان.............................................................................................FM-XHSL

مدل کامیون...........................................................................................FM

نوع اتاق.........................................................................................Globetrotter LXL

 ابعاد تختخواب پایینی.................................................................700 x 2000 x 125/160 mm

ابعاد تختخواب بالایی..........................................................................600 x 1900 x 100 mm

تختخواب بالایی در گونه راحتی..........................................................700 x 1900 x 100 mm

زاویه باز شدن در........................................................................................................90 درجه

ارتفاع کلی با پیکربندی از زیر.....................................................................3430 میلیمتر

شاسی..........................................................................................................................متوسط

لاستیک‌ها..........................................................................................................315/70 R22.5

 تعلیق جلو .....................................................................................................FST-PAR

نصب محور جلو..............................................................................................FA-LOW FAL7.5

 

 برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

 

 

 

دیدگاه شما چیست؟