تهویۀ محفظۀ میل لنگ

 

 

 

 

تهویۀ محفظۀ میل لنگ بسته

تهویۀ محفظۀ میل لنگ بسته از نشتی گازهای خطرناک به هوای اطراف جلوگیری می­کند.

 

انواع محصول

CCV-C

CCV-C (تهویۀ محفظۀ میل لنگ بسته – بسته شده) یک نوع تهویۀ محفظۀ میل لنگ کاملا بسته است. گازهای محفظۀ میل لنگ از طریق جدا کنندۀ روغن و سانتریفیوژ به شارژر توربو بازگردانده می­شود. در سانتریفیوژ، باقیمانده ­های روغن از گازها فیلتر می­  شوند. کاغذ صافی باید یک بار در سال یا برای هر 100000 کیلومتر تعویض شود. گازهای خروجی شارژر توربو به محفظۀ احتراق موتور هدایت شده و قبل از خروج از لولۀ اگزوز سوزانده می ­شوند. در نتیجه یک موتور پاک و درزگیری شده با انتشار ذرات کم به وجود می­ آید. از CCV-C برای دماهای محیطی تا 25- درجۀ سانتیگراد استفاده می ­شود.

تهویۀ محفظۀ میل لنگ بسته به فیلتراسیون موثر ذره با بازدهی اسمی بسیار بالا کمک می ­کند. عملکرد و کارایی سیستم با OBD (تشخیص روی برد) تضمین می ­شوند، که عوامل موثر بر انتشار آلاینده را تحت نظر داشته و از طریق لامپ­های اعلام به راننده هشدار داده و در صورت امکان اصلاح کدهای خطا را نمایش می­ دهد.

 

ویژگی­ها و مزایا

  • سیستم CCV یک موتور سازگار با محیط زیست و بسیار پاک را به وجود می ­آورد.

CCV-OX

CCV-OX (تهویۀ محفظۀ میل لنگ بسته – باز شده) یک سیستم تهویۀ محفظۀ میل لنگ باز با تفکیک کنندۀ روغن و سانتریفیوژ گاز بدون نیاز به نگهداری است، که در آن میزان روغن گازها تا مقدار بیشتری کاهش پیدا می­کند. این یک گزینۀ توصیه شده و سازگار با محیط زیست برای رانندگی در مناطق سردسیر است. مانند CCV-C، کاغذ صافی باید بعد از هر 100000 کیلومتر یا یک بار در سال تعویض شود.

برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

برای خرید کالاها و هدیه تزئینی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟